Varit upptagen

Category: , , , By Ekke
Hej förlåt att jag inte har skrivit något på ett tag men jag har varit upptagen med att programmera. Har börjat utveckla en Webbrowser som just för tillfället inte kan mäta sig med några andra webbläsare, men jag jobbar mig framåt. Har fixat i ordning en screen som ni kan få kolla på tills vidare.


Just nu så fungerar inte tabbarna direkt som jag vill, och "Progressbar" är helt ur funktion och är endast där för syns skull just nu. Tanken med just "Extra!" är att den skall även innehålla en hel del nyttoprogram och andra program som kan vara roliga att ha. Vad sägs om t.ex. en "Nudge spammer" till Windows Live Messenger. Eller varför inte en kalkylator?

Andra funktioner som jag jobbar med är t.ex. att det ska vara möjligt att ändra opaciteten fram och tillbaka.

Har ni några förslag på vad min webbläsare skall innehålla så tveka inte att skriva ner någon rad till mig. Förresten så är "Beta™ Web Browser" endast ett testnamn tills vidare.
 

2 comments so far.

  1. Anonym 9 september 2008 kl. 07:39
    är du bra på att programera ?
  2. Ekke 9 september 2008 kl. 16:28
    Nej inte direkt men jag lär mig stegvis. För tillfället blir det endast små applikationer, men jag jobbar även med Webbläsaren som kommer bli aningen avancerad som slutprodukt.

    Men det är nog ingen annan förutom jag som kommer uppskatta den.

    Däremot jobbar jag med ett annat projekt som jag snart kommer berätta om på bloggen. Håll tillgodo

Something to say?