Onödigt möte

Category: , By Ekke
Så idag gick jag upp tämligen tidigt för att bege mig av till ett grupp möte. Cyklade dit i hög hastighet och kom i god tid dit. Väl där träffade jag en gammal arbetskamrat som jag pratade med en stund.

Senare startade mötet och vi fick kolla bland annat på en film i 20 minuter och lite onödigt prat + närvarolista. Vid slutet av första halvlek av mötet fick jag reda på att min handledare ville växla några ord med mig. Begav mig av till hennes kontor och satte mig ner. Väl där fick jag reda på att det var onödigt att jag kom dit överhuvudtaget och att jag inte skulle behöva gå på några mer grupp möten i framtiden om jag inte ville. Fick även reda på att jag var mer mogen än de andra i gruppen vilket var ett stort plus i kanten.

På torsdag klockan 10:00 skall jag infinna mig i en ny lokal där jag skall få en personlig coach. Blir tydligen skickad fram och tillbaka i systemet, men bara det löser sig till slut så har jag inget problem med det. Det som irriterar mig dock är att det kunde ju ha sagt att det var onödigt innan jag kom dit, men ja nu är det gjort.

Nu ska jag kolla på en skitfilm (Postal) och ta det lugnt en stund.
Vi hörs när vi hörs
 

0 comments so far.

Something to say?