Mediahora

Category: , , By Ekke
Imorgon bär det av mot nya mål, bland annat så får återvinningen ett celebert besök av mig. Vet inte riktigt vad jag letar efter men det finns ju så mycket man kan hitta där så vem vet. Har förövrigt fått låna två programmerings-böcker av min far så snart kommer jag nog lösa en hel del buggar i mina program vilket är ett stort plus.

Har förövrigt kommit fram till att genom att agera mediahora en stund så kanske man kan få nya besökare till bloggen som skriver kommentarer, vilket alltid är trevligt. Har aldrig riktigt varit mediahora förut, men på lokaltv har man ju varit med några gånger i bakgrunden hoppandes.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . .

Nej nu måste jag dra mig till toaletten för att mocka kattskit, sen imorgon bär det av till återvinningen och möjligen elgiganten eller något liknande för inhandling av present till min styvsyster som fyller 21 i övermorgon.

Ha en fortsatt trevlig kväll och ta hand om er!

 

0 comments so far.

Something to say?