Idag

Category: , , By Ekke
Idag har jag vaknat upp till en kall och disig morgon. Det var rätt skönt att gå ut på balkongen och vakna till lite av kylan. Efter att ha startat datorn så satte jag mig ner en stund och spelade Spore vilket jag tidigare har skrivit om, men just nu har jag inte tänkt att skriva vad jag tycker om spelet då jag inte direkt har någon lust.

Drog över till min mor som ringde och sa att hon hade en räkmacka som bara låg och väntade på mig hemma hos henne. Väl där hjälpte jag henne med SMS, vilket hon inte är någon mästare på än men det ger sig nog med tiden.

Som en härlig bonus gjorde jag iordning kattlådan när jag kom hem, och sen satte jag mig ner med "C-Spam Lite" en stund och har förbättrat programmet en aning. Snart så kommer jag lägga ut det här på bloggen för nedladdning, men för tillfället så har endast några få testat det. Dock märkte jag att en person inte ens fick igång programmet, men det berodde nog mer på hans dator än på programmet då en annan kompis fick igång det hur lätt som helst med samma version av Windows och Service Pack som den första.

Nej nu skall jag fortsätta att programmera en stund för att bli klar så snart som möjligt. Är man perfektionist så är man helt enkelt.

Vi hörs när vi hörs!



 

0 comments so far.

Something to say?