Skeptic Interviews

Category: , By Ekke
Jahopp då var man igång igen med ett nytt projekt, och den här gången gäller det intervjuer med skeptiker kända som okända. Jag fick idén då jag pratade med några på JREF.

Jag frågade bland annat Mark Roberts om han ville ställa upp på en intervju, vilket han ville. Han sa även att det var en bra idé att intervjua skeptiker och lägga upp dessa på en hemsida. Mark Roberts har jag pratat med i ungefär en vecka, och det var först efter några dagar som jag förstod att Mark är en rätt så känd skeptiker.

Han är mannen som alla 9/11 konspirationsteorister hatar då det är han som har avslöjat hur många fel de egentligen har. Han arbete går att hitta här: Loosechangeguide.com

Förövrigt verkar han vara en trevlig man, han skall bland annat flytta till New Orleans nu för att hjälpa till att bygga upp staden.

Kommer komma med mer info inom några dagar, men har ni några tips på skeptiker som man kan försöka få tag på och intervjua så tveka inte att skriva hit.

Tackar för visat intresse och vi hörs när vi hörs
 

0 comments so far.

Something to say?