Nytt projekt: T-Note

Category: , , , By Ekke
Har idag börjat med ett nytt projekt som jag för tillfället har valt att kalla för "T-Note". Det är helt enkelt en "notepad"(anteckningar). Dock så har jag valt att kalla den T-Note just för att den skall innehålla "tabbar". Det vill säga att man kan jobba med flera olika textdokument samtidigt utan att behöva öppna programmet på nytt.

För tillfället är inte tabbarna införda, men nästan allt annat är fixat och klart. Några små förändringar kommer ju självklart att ske innan jag väljer att släppa ut en BETA. Vet faktiskt inte just nu om BETA-versionen kommer innehålla tabbar eller ej, men det märks då.

Självklart kommer T-Note innehålla en hel del andra funktioner och ögongodis som jag inte tänker gå in mer på just nu, utan det tar vi vid något annat tillfälle. Jag ger er dock en screenshot på hur långt jag har kommit med projektet just nu i skrivande stund.


Har förövrigt startat en ny blogg för mina projekt. Restinc.blogspot.com . Tycker ni om mitt arbete så tveka inte att skriva några rader. Tycker ni att det skulle vara bra för mig att få ännu mer kämparglöd i mig så tveka inte att kolla in reklamlänkarna. Nej nu babblar jag bara på här märker jag, se till att spara Rest Inc. bland dina favoriter!

Vi hörs när vi hörs
 

0 comments so far.

Something to say?