Jo förresten

Category: By Ekke
Här har jag slitit och donat för att försöka få fram lite kommentarer då och då. Dock har kommentarerna nästan uteblivit vilket faktiskt är rätt så tråkigt då det är kommentarer som får bloggaren att fortsätta med bloggandet.

Det skulle vara jättetrevligt om jag skulle få några spontana kommentarer lite då och då, inte så att jag vill tvinga fram att ni skriver något ni egentligen inte bryr er om men alla kommentarer är välkomna.

Måste man skriva något helt utflippat för att få någon slags respons? Jag kanske lika gärna skulle skriva något helt idiotisk som att jag skulle hata hundvalpar eller kattungar. Då kanske man skulle få någon slags respons?

Nej jag kommer nog fortsätta som jag har gjort tidigare, med tiden kanske någon finner det jag skriver intressant, och kanske så intressant att det kan starta en debatt.

Om ni förövrigt har några frågor ni vill ställa mig så svarar jag gärna på dem antingen genom bloggen eller mail. Skriv gärna ett mail till ekke[snabel-a]restavfall[punkt]se . Om ni ej nämner att ni inte vill att svaret publiceras på bloggen så kommer svaret att hamna just där.

Ha en fortsatt trevlig dag... och som vanligt: Vi hörs när vi hörs


 

0 comments so far.

Something to say?