American Idiot

Category: , , , By Ekke


Jag spelade Battlefield 2 igår med min goda vän Magnus som inte alltid är så glad över att lira Battlefield. Vi spelade faktiskt rätt seriöst och Magnus klättrade upp mot en befodran inom spelet. Sen så dyker kanske den mest seriösa commandern upp någonsin. Jag hörde inte vad han sa till Magnus, men sedan fick jag höra vad han sa till mig och då började jag bli förbannad. Han sa bland annat att han nu förstod varför den svenska armén var så dålig, och att när han spelade på amerikanska servrar så hände det mycket mer.

Han var amerikansk såklart, och han babblade på hur länge som helst och höll inte käften. Då skrek jag i örat på honom "SHUT THE FUCK UP!!! I'm trying to take over this flag but you keep on nagging on me like a fucking granny!!!" Vad gjorde han tror ni?

Idioten startade en artilleri bombning mot flaggan där jag stod. Jag fick fly och kort därefter så stendog jag. Sen avslutade amerikanaren med att säga "Ni är inte värda mig, jag går nu". Jag måste ha varit helt röd i ansiktet efter den omgången. Ser jag idioten igen så kommer jag inte tveka en sekund att teamkilla honom.

Förresten sedan sist vi hördes på riktigt (30/8) så har jag tjänat 8.55 kr på reklam, vilket kanske inte är så himla mycket men det bevisar ju helt klart att systemet fungerar. Ha en fortsatt trevlig dag mina vänner.

Tack och hej!

 

1 comment so far.

  1. Anonym 4 september 2008 kl. 07:54
    trevligt, själv har jag tjänat lite också ;)

    du det här med amerikanare när dom spelar, va kan man säga, vet inte vad jag ska säga, antingen så har dom som spelar online spel ett fel från födseln som inte till låter dom att stänga munnen, eller så blir dom uppfödda till att bli idioter och otrevliga mot alla andra.

    Du får jö skriva lite i mon blogg också, damit

Something to say?