C-Spam Lite

Category: , , , By Ekke


Sedan sist har jag självklart jobbat en hel del med min webbläsare, men jag har även fixat och donat med några andra skript. För ungefär fem minuter sedan så gjorde jag klart ett program som jag har valt att kalla "C-Spam Lite".

Vad är C-Spam Lite?
Programmet gör det möjligt för dig att spamma dina meddelanden i chattfönster så som Windows Live Messenger eller Irc.

Hur fungerar det?
Du ställer in tids-intervallen för meddelandet, tex. 5000 (5 sekunder) eller 500 (0.5 sekunder). Det är dock viktigt att inte ställa in för kort tids-intervall då datorn inte klarar av allt för mycket. Skriv sedan in meddelandet som du vill skicka och tryck på start. Nu klickar du tex. upp ett konversationsfönster och klickar i fönster där man skriver så sköter det sig självt.

Varför namnet C-Spam Lite?
C-Spam är förkortning för Chat-Spam vilket jag tyckte passade rätt bra, och just "Lite" beror på att jag kommer vidareutveckla skriptet ytterligare och då kommer det nya programmet att heta antingen C-Spam Advance eller bara C-Spam.

När kommer man kunna ladda hem programmet?
För tillfället går det inte att skriva in "(" eller ")" vilket jag ska försöka lösa så snabbt som möjligt innan jag släpper programmet för nedladdning. Det finns ju antagligen folk som vill skicka smilies, men just nu fungerar endast ":p" och andra liknande smilies som inte innehåller "(" eller ")". Men jag gissar på att inom de närmsta två till tre dagarna innan programmet släpps, och då kommer det dyka upp en länk här på bloggen och lite information.
 

0 comments so far.

Something to say?