Idag fyller Wacko Jacko 50 år

Category: , , By Ekke
Schhh.. Lyssna, hör ni inte jublet från alla stolta fans? Wacko Jacko fyller 50 idag men de flesta skulle nog inte våga gratulera honom vad nu det beror på. Det var längesedan jag såg något med en Michael Jackson t-shirt eller något liknande.

Saksamma, på Aftonbladet.se så diskuterar olika kändisar om det är möjligt att Michael Jackson kan göra en comeback efter alla skandaler. Och från vad jag har hört så har han ju redan gjort comeback genom Rihanna och hennes musik (För er som inte förstår så har hon samplat honom en del)

Men men, jag måste ju ändå säga grattis för Michael Jacksons musik står än idag det är bara så jäkla synd att han inte kunde hålla sig borta från skandalerna. Hade han inte varit så lustig så hade han nog varit älskad över hela världen för sin musik.

Här hittar ni även 50 freaky fakta om Michael Jackson vilket är trevligt fredagsläsande.
Och varför inte också en timeline över hans liv som du hittar Här
Såhär skulle han sett ut om han inte hade opererat sig


Äsch ha en bra dag nu alla mina läsare: Börje Karlsson och Martin Ottoson som tyvärr hade klickat på fel länk, men jag är glad ändå för att du hittade hit.

 

3 comments so far.

  1. Anonym 29 augusti 2008 kl. 10:14
    Hej
    Jag firar honom och står för att jag är en stor Michael Jackson fans. Jag bryr mig inte om hans privat liv, han får gör asom han vill så länge han inte skadar andra och jag vet ingen liv är perfekt. Jag vet också att MJ fick aldrig chansen att vara ett barn, han fick aldrig leva normalt och fick aldrig komma i kontakt med verkligheten. Men när det gäller musiken så är han grym och det är musiken som fick mig att tycka om honom. Hans dans, hans shower, musikvideon är gryma. Han är en levande legend!!! Om han har motivationen så kan han komma tillbaka om han vill, allt hänger på honom, om han gör en bra skiva så finns det många musikälskare som skulle vilja få höra honom med nya låtar!

    Hare
  2. Ekke 29 augusti 2008 kl. 10:46
    Visst är det möjligt att han inom sig har kraften kvar till att göra en comeback, men frågan är om comebacken skulle lyckas rent ekonomiskt.

    Med tanke på att albumet "Thriller 25" inte verkar lyckas allt för bra så är det nog bäst att han kanske säljer sina låtar till andra stora artister, han kanske kan få en del procent på inkomsterna. Det finns ju en hel del artister i världen som vill hjälpa honom på benen igen så helt omöjligt är det ju inte.
  3. Anonym 29 augusti 2008 kl. 14:39
    Jippie ;)

Something to say?