Battlefield Heroes

Category: , , By Ekke

Som många vet så är jag ett stort fan av Battlefield serien. Kommer fortfarande ihåg hur kul det var att spela Battlefield 1942, dock var jag ingen höjdare och flög aldrig. Min goda vän Magnus kommer nog mest ihåg när jag för första gången skulle flyga helikopter. Maxlastad så steg jag en bit, sen var det dags att flyga framåt och allt slutade med att jag körde rakt ner i vattnet och alla förutom en dog. Det blev dock lite skillnad när jag sedan testade BF Vietnam där de hade gjort det väldigt lätt för oss som var stolpskott när det gällde att flyga.

Battlefield 2 fick mig att verkligen börja älska Battlefield, och sedan tre år tillbaka så har jag varit fast till och ifrån och väntat på en ny utmaning.
Jag testade Battlefield 2142 men tyckte att det inte var något för mig så lusten dog ut rätt fort.

För ett halvår sedan så hörde jag talas om BF Heroes, vilket inte SER så bra ut men det verkar vara hur roligt som helst. I och med att det är ett lågbudgetspel så har de valt att ge ut det gratis och det är ju hur toppen som helst då ekonomin knakar. Först igår läste jag att Aftonbladet hade fått testa spelet och jag rusade in på BF Heroes hemsida... men ingen demo fanns att hitta så det tåls nog att vänta ett tag till.

Läs recensionen av spelet på Aftonbladet
Se till att hålla er uppdaterade på Battlefield Heroes om när spelet lanseras för alla vi andra

Over and out

 

0 comments so far.

Something to say?