Kvällens musikklipp

Category: , By Ekke
Får bli Johnny Cashs version av Hurt som är allt för bra och allt för passande just nu. Alla borde ha hört den redan men jag postar den här ändå. Det här blir antagligen kvällens sista inlägg innan jag går och lägger mig. Ta hand om er nu så hörs vi någon annan gång.

Tack




 

4 comments so far.

  1. Anonym 2 oktober 2008 kl. 21:16
    Ah, ja måste också upp rätt tidigt.. Skolan..

    Ja, vi gör väl det. =)

    Förresten, så hade inte jag hört den där låten innan.
  2. Anonym 2 oktober 2008 kl. 21:22
    Åh, detta måste vara tidernas bästa video!!! Jag älskar dessutom hur han (Johnny Cash) alltid gör alla låtar till sina egna.. Man tror mer på honom när han sjunger den än på Trent Reznor när han sjunger orginalet (som iofs också är väldigt bra.)
  3. Anonym 2 oktober 2008 kl. 21:34
    Heh ja =)
    Musik kan verkligen vara speciellt.

    Hah, ja okey =p
    Höres!
  4. Anonym 3 oktober 2008 kl. 18:14
    Kunglig cover och kunglig video till kungligt original. =)
    Cash is king!

Something to say?