H2O Mop

Category: By Ekke

Igår fick vi hem en H2O Mop som Emma hade beställt. Så nu har vi städat sen vi vaknade för att kunna använda den. Än så länge har vi ingen aning om den fungerar eller inte, men det kan jag återkomma till lite senare då vi har hård testat den mot vårat golv som är skitigare än någonsin för tillfället.

Samtidigt kollar jag just nu på "Psychic challenge" på TV4+. Det kommer jag dock inte orka skriva om då jag blir så förbannad på TV4+ att de visar sådant skräp som är otroligt riktat så ingen ska kunna ifrågasätta dem som deltar. Genom att gissa rätt mellan 4 personer så har man 25% chans att gissa rätt. Gissar man rätt så är man synsk tydligen, eller så har man bara tur vilket de inte nämner. Därimot så "är man inte i form" då man gissar fel.

Aja nej nu ska vi testa moppen, skriver lite senare.

Hörs när vi hörs


 

1 comment so far.

  1. Anonym 5 oktober 2008 kl. 14:41
    hehe ne jag har faktiskt ingen aning formodligen blir dom aldrig klar :P jag vet inte hehe

Something to say?